Innskriving

Innskriving Holmen skole 2024

Oppdatert informasjon kommer!

Holmen skole inviterer til innskrivingsdag for å markere at dere snart skal bli skoleelever.

Dato, tidspunkt og sted: Onsdag 11. januar 2023 kl. 17.00 – 18.00 i Galaksen, benytt hovedinngangen.

Denne seremonien er et tilbud til barn og foresatte slik at dere får sett skolen og hilst på noen av oss som jobber her. Den har ingen betydning for om barnet blir formelt skrevet inn på skolen eller ikke. Det vil ikke være noe fellesarrangement, men drop in mellom kl. 17.00 og 18.00. Barna trenger ikke å ha med seg noe. Det vil være flere ansatte til stede og mulighet for å stille spørsmål.

Selve innskrivingsprosessen foregår digitalt og dere vil motta informasjon i deres digitale postkasse mellom 16.november og 7.desember. Innskrivingsdagen 11. januar har ingen praktisk betydning for om barnet blir innskrevet på skolen eller ikke.

Invitasjonen til innskriving gjelder kun for de som har Holmen skole som sin nærskole. Dersom dere ønsker å søke om skolebytte til Holmen skole, må dere ta kontakt med oss på e-post postmottak@osloskolen.no eller telefon 22147000.

Det er begrensede parkeringsmuligheter så vi oppfordrer alle til å komme gående eller med kollektivtransport.

Vi ser frem til å hilse på både små og store.

Hilsen rektor og andre ansatte på Holmen skole