Informasjon om ungdomsskoletilhørighet

Utdanningsetaten og skolens ledelse er i dialog om finne den den beste løsningen på ungdomsskoletilhørighet for Holmen skole.

Midtstuen skole er skissert som ungdomsskole for Holmen i utredningene og i skolebehovsplanen, men det er ikke besluttet formelt enda. Ungdomsskoletilhørighet for Holmen skole er planlagt sendt på høring og besluttet senest høsten 2023. Utdanningsetaten er i dialog med rektor på Holmen skole om arbeidet, og skolens ledelse holder foresatte, elever og ansatte informert. Det jobbes også sammen med ledelsen på Midtstuen skole for å planlegge byggeprosjektet.

Informasjon til foresatte, elever og ansatte vil komme gjennom skolens ledelse og vil også publiseres her på nettsiden.

Informasjonsmøte for foreldre for 5. og 6. trinn, driftsstyre og FAU med Utdanningsetaten torsdag, 24. november, kl. 1700-1800.