Åpen skole - Nysgjerrigper

en stor gruppe mennesker som poserer for et bilde
Spente, stolte og flinke elever fikk prøve seg som guider og foredragsholdere som viste de besøkende rundt. Problemstillinger, hypoteser, planer, forsøk og konklusjoner ble delt og diskutert med interesserte gjester i klasserommene. På kunst og håndverksavdelingen kunne man se at Holmen skole også har fokus på det praktisk estetiske. PLUSS har jobbet med lyd og hadde sin egen stand med mange besøkende.

Cato, Kjell og Bentes Nysgjerrigperlab og forskerklubben på AKS hadde fått midlertidig opphold i Galaksen. Her var det innslag av både 3D-print og flammer. Populær var også kafeen. FAU samlet inn over 26.000 kroner. Takk til alle som har bidratt med kaker og salg. Og takk til alle som kom og delte denne ettermiddagen med oss.

Vi er stolte og glade! Både av arrangementet og av skolen vår.
Heia Holmen!